Preču rezervju inventarizācija ātri un objektīvi


Noliktavas uzskaite ir sarežģīts un daudzšķautņains process, kuram tiek piesaistīts ne viens vien darbinieks. Tas jo īpaši attiecas uz mazumtirdzniecības, vairumtirdzniecības uzņēmumiem un lielajiem uzņēmumiem, kuru bilancē ir tūkstošiem PMV un pamatlīdzekļu. Tieši tāpēc katra preču inventarizācija uzņēmumā vadītājam un darbiniekiem izraisa īstas galvassāpes, jo viņi tiek atrauti no saviem tiešajiem pienākumiem.

Šā pasākuma mērķis ir ne tikai faktiskās produktu un vērtību esamības uzskaite, bet arī iztrūkuma, brāķa, bojājumu, zādzību faktu konstatēšana. Pēdējie no atbildīgā par pārbaudi darbinieka prasa izpētīt, sameklēt vainīgo personu un sagatavot dokumentus norakstīšanai, tāpēc vairumā gadījumu savējais personāls vienkārši neatspoguļo līdzīgus atradumus un procedūru veic nekvalitatīvi.

Tas nav iespējams, ja Jūs griezāties uzņēmumā Orange Consulting un pasūtījāt inventarizācijas pakalpojumus. Mūsu galvenais ierocis – neieinteresētība, tāpēc pārskaitīšanas rezultātiem var pilnībā uzticēties.


Autsorsinga inventarizācija: risinājuma priekšrocības

Attālinātas inventarizācijas pakalpojumiem ir daudz plusu salīdzinājumā ar štata darbinieku piesaisti šim pasākumam:

  • Mūsu darbinieki Jūsu uzņēmuma vai veikala priekšā nav materiāli atbildīgi, viņiem nav draudzīgu attiecību ar citiem padotajiem. Tāpēc inventarizācijas atskaišu sniegšana būs garantēti pilnīga un objektīva.
  • Jūsu darbinieki netērē laiku inventarizācijas, noliktavas rezervju šķirošanas pamatu un preču/produktu sadales apguvei. Visi štata darbinieki pilda tiešos amata pienākumus, un tas nozīmē, ka darba process neapstājas un nemaina savu intensitāti. Turklāt vadītājam nerodas vajadzība iedziļināties komisiju veidošanas sīkumos.
  • Veicot pārskaitīšanu, mūsu speciālisti ir atbildīgi par attiecīgo preču saraksta sastādīšanu – to produktu saraksta, kam ir liels pieprasījums. Tādējādi, palielinot peļņu, no sadarbībasJūs gūsiet tiešu labumu.
  • Noliktavas uzskaites automatizēšana - process, bez kura grūti iedomāties uzņēmuma darbību. Griešanās pie mums stimulē pāreju uz kvalitatīvu programmatūru.
  • Finanšu uzskaite – vēl viens inventarizācijas virziens. Pasākuma ietvaros banku iestādēs un uzņēmuma kasē tiks veiktas naudas līdzekļu kontu pārbaudes.

Nekorekta inventarizācija izraisa problēmu saasināšanos. Nepieļaut šķirņu samaiņu un masveida informācijas faktu sagrozīšanu ir ļoti vienkārši – pārskaitīšanu vajag uzticēt speciālistiem ar gudru pieeju un lielu darba pieredzi – uzņēmumam Orange Consulting.


Pārskaitīšanu uzticēdami Orange Consulting, Jūs varat būt pārliecināti par sniegto datu ticamību!



Aprēķināt cenu
Pavels Astratovs / Mercurius Trade SIA
Kā sadzīves tehnikas vairumtirgotājam mūsu uzņēmumam īpaši nepieciešami ir pareizi uzbūvēta noliktavas uzskaite un grāmatvedis, kurš pārzina tirdzniecības nozares īpatnības. Gan vienu, gan otru mēs atradām Orange Consulting personā. Plānota vai pēkšņa inventarizācija – tikai pie viņiem, ar automatizācijas jautājumiem – arī. Atsevišķu paldies vēlos izteikt grāmatvežiem – problēmas ar atskaitēm neradās nekad. Viss savlaicīgi, pēc likuma burta un bez atteikšanās – kad mums vajadzēja, atbrauca speciālists vai darbu izpildīja attālināti.

Mercurius Trade SIA

Ilze Kļaviņa
Atvēru mikrouzņēmumu, pati, protams, ar finanšu jautājumiem nekādi galā netiktu, tāpēc es izmantoju Orange Consulting autsorsinga grāmatvedības pakalpojumus. Un ko man piedāvāja: visu dokumentu un atskaišu sagatavošanu, konsultācijas un personīgo grāmatvedi, bet man vajadzēja tikai sniegt izrakstus un čekus, pārējo darīja grāmatvedis! Tāpēc es netērēju laiku finanšu pārskatiem un esmu ļoti pateicīga uzņēmumam. Paldies jums par palīdzību.

Ilze Kļaviņa

Andrejs Ozoliņš / buvniecības veikals Storms
Man ir mazs celtniecības materiālu veikals. Manā nozarē ļoti lielas izmaksas sastāda noliktavu labiekārtošana un noma, jo pircējs negaidīs. Reiz es saskāros ar problēmu - noliktavā nebija preču, kam bija jābūt pieejamām... Es nolīgu uzņēmuma Orange Consulting SIA ekspertus, un īsā laikā viņi spēja organizēt noliktavas darbu un veikt izmaiņas, pateicoties kurām par šādām problēmām man vairs nav jāuztraucas. Atsevišķs paldies preču krājumu inventarizācijas nodaļai. Jūs esat malači!

Storms, buvniecības veikals

Uzņēmuma kontakti

  • Orange Consulting SIA
  • LV40203077852
  • Anninmuizas street 20-15RīgaLV-1029Latvija
  • +371 2038 2002
  • office@oracon.lv